🤪دائِمُ‌الاُمُّل🤪

😭دائِماً اُمُّل نَباشَد حالِ دوران، غَم مَخور😂پسته هم نخور گرونه کیف پولت فرار میکنه.💩بخور فراوونه😂(شوخی)

این قالب بیچاره من چطوره؟!😶

آقا من ۵ جلسست که میرم کلاس طراحی وب

این قالب برای وبلاگ عرفان است(روش کلیک کنید میاد)

خب دیگه همین

این قالبو برداشتم یکم تغییرش دادم(با این که فردا امتحان فارسی و فیزیک یازدهم ریاضی و فیزیک هم دارم...😷🤢)

الانم دارم میخوابم😄شب خوش

و راستی

 آزدی دوباره اینترنتمون رو تبریک میگم!😃هورااااا

سلام گوگلی که بی هیچ چون چرا کارتو انجام میدی.

خداحافظ یوزی که ۷ میلیارد خوردی به درد هیچی هم نمیخوری.

چه باحاله قالبه...

وای ما که هنوز نت نداریمممم

من دارم😎
حرصتون بگیره  هه هه هه

قالب بسی کیوت می باشد🙂

فک کنم فقط وای فای ها وصل میشه🙁

ممنان 
آره فقط وایفای و adsl ها

قالبت خیلی خوب و ژذابه^^

ولی پروفت واقعا خوفناکه......وووییی منم اینقدر هر روز مدرسه امتحان دادم واقعا خسته شدم😫

 

ممنان
خوفناکی نداره که :|
تامی شلبی خودمونه دیگه😂
از سرکوچه رو پایی میزد دیگه
الان سر میدون تعویض روغنی زده...

ولی بازم تلسناکه....ووووییی...😨😨😨

:|

قالب وبلاگت نشون دهنده ی روحیته .

وقتی خوشحالی دنبال قالب های شاد و شلوغ میگردی

وقتی ناراحتی دنبال قالب تاریک و سیاه

 

اینی که میبینم یعنی تو ادم نرمالی هستی

بیشتر پایه خنده و عشق به وبلاگ نویسی

خب هرجاشو اشتباه حدس زدم بگو

وای چقد نبودی ۳ آذر؟؟؟؟😱

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اُمُّلی هستم.
به اُمُّلی خویش پی برده ام...
ب ت ش؟!😐برو برو
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan