🤪دائِمُ‌الاُمُّل🤪

😭دائِماً اُمُّل نَباشَد حالِ دوران، غَم مَخور😂پسته هم نخور گرونه کیف پولت فرار میکنه.💩بخور فراوونه😂(شوخی)

کی از همه بد بخت تره؟!🤤🤣

آمار گیریه😂

فقط بگین "من" تا ببینیم چند نفر شدیم😬🤣

يكشنبه ۲۶ آبان ۹۸ , ۰۰:۵۰ دائِمُ‌الاُمُّل ناکجا‌آبادی

من

من؟

آره تو من ما شما آنها همه🤣 به کره خاورمیانه ی شمالی خوش اومدین

من خوشبختم :)

ویرگول بعد من رو یادت رفت😎😂
خوشبخت بودی اینجا نبودی😂😂

مگه هر کی اینجاعه بدبخته ؟!!!!

بدبخت نباشه، بیکار که هست که اومده کامنت گذاشته و برای گذاشتن کامنت اندازه نخود به مغزش فشار آورده🤣😂
جمعه ۱۳ دی ۹۸ , ۱۷:۱۱ محمد عرفان بهنام پور

من

آهان برع
همه بد بخت شدیم😂
الان جنگ نشه خوبه
حالا که دقت میکنم، باید یبار دیگه اینجا بگم من :|
يكشنبه ۱۵ دی ۹۸ , ۰۴:۲۸ دائِمُ‌ الاُمُّل

من :|

يكشنبه ۱۵ دی ۹۸ , ۰۴:۲۸ دائِمُ‌ الاُمُّل

ما

ممممممنننن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اُمُّلی هستم.
به اُمُّلی خویش پی برده ام...
ب ت ش؟!😐برو برو
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan